De-a lungul vietii unei societati comerciale poate interveni necesitatea schimbarii (mutarea locatiei) sediului social pentru buna desfasurare a activitatii firmei. In acest caz www.infiintare-firma-srl.ro va vine in ajutor si va ofera intermediere pentru toate demersurile necesare acestei operatiuni.

Acte necesare pentru schimbare sediu social SRL:

- Actul constitutiv al societatii comerciale;
- Copie CI/Pasaport asociati;
- Certificatul de inregistrare in Registrul Comertului, in original;
- Contract de comodat/inchiriere pentru spatiul in cauza;***
- Acord asociatie locatari/proprietari, daca sediul va fi situat intr-un bloc;

Acte necesare pentru schimbare sediu profesional in cazul PFA (Persoana Fizica Autorizata), II (Intreprindere Individuala) sau IF (Intreprindere Familiala):

- Cartea de identitate a persoanei fizice;
- Certificatul de inregistrare in Registrul Comertului, in original;
- Contractul de comodat sau de inchiriere sau alt document ce atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social;
- Acord asociatie locatari/proprietari, daca sediul va fi situat intr-un bloc de apartamente;

Pe baza acestor documente www.infiintare-firma-srl.ro redacteaza restul documentelor necesare pentru schimbarea sediului firmei dvs. si realizeaza inregistrarea in Registrul Comertului:

- Redactarea actului constitutiv actualizat;
- Redactarea Hotararii A.G.A. (hotararea adunarii generale a asociatilor);
- Obtinerea certificatului si adeverintei pentru spatiul cu destinatie de sediu social al firmei de la ANAF;
- Redactarea contractului de comodat/inchiriere pentru spatiul cu destinatie de sediu social;
- Completarea cererii de inregistrare si a tuturor declaratiilor tip de autorizare a activitatii;
- Intocmirea intregului dosar si depunerea acestuia la Oficiul Registrului Comertului;
- Ridicarea si inmanarea documentatiei de la Oficiul Registrului Comertului.

*** In cazul in care spatiul este inchiriat de la o persoana fizica, contractul de inchiriere trebuie vizat de Administratia Financiara. Daca spatiul se inchiriaza de la o persoana juridica contractul se va semna si stampila de catre aceasta, nefiind necesara avizarea de catre Administratia Financiara.

In cazul in care doriti informatii suplimentare referitoare la operatiunea de schimbare sediu social, va rugam nu ezitati sa ne contactati.